Wedstrijden

Wedstrijden
DBH Breda

Brasem.be vrije wedstrijden
Hengelsport viswedstrijden volgens kalender. vissen op brasem en karper op een vijver of visput. grote wedstrijdkalender onlinede visclubs die in onze hengelsport kalender voor vissen staan zijn: visclub immer beet te meer, visclub campina sint-lenaerts, visclub de karper begijnendijk, visclub de lustige vissers sint katelijne waver, visclub de platte pen wuustwezel, visclub rietvissers oelegem, visclub fortvissers bornem, loze vissertje nijlen, maresvik essen, moed en geduld geel, moedige kampers berlaar, visclub netegalm nijlen, visclub nooit zonder moed merksem, visclub ons genoegen muizen, visclub s.i.m. merksplas, visclub sasvrienden emblem, visclub ons genoegen sint-lenaerts, visclub zout en zoet sin-lenaerts, visspelletjes, fishing games

Feederteam van den Eynde (bel)

Forel vissen
Nederlands kamioenschap forelvissen, met deelnemende forellenvijvers, voorrondes, wedstrijddata, finale, uitslagen en info over visvijvers

Hengelsportpagina van Hans

Hgs sportprijzen
Hier vind u de grootse keuze sportprijzen, bekers maar ook standaards, medailles, rozetten, erelintjes, vaantjes, wanborden, sportbeelden, graveerwerken en diversen kleding, kado en relatiegeschenken. niet voor niets de grootste keuze van nederland.

• Nog Geen
Er staan 6 links op deze pagina.